torsdag den 17. februar 2011

Forudbestil hjemmesyet børnetøj i lækkert stof.

Så har jeg været i Peters resthal, verdens bedste butik at købe stof i hvis du spørger mig.
Jeg vil derfor nu lægge nogle billeder ind af stoffet og så er der mulighed for at spørge om jeg kan lave en af modellerne i noget af stofferne, hører jeg ikke noget, så begynder jeg selv og syr lidt, som jeg syntes det ser godt ud og så er det muligt at købe de færdig syede modeller.
Min pris vil lægge mellem 80 og 160 kr. for et stykke hjemmesyet tøj i lækkert stof, derudover kommer forsendelse, hvis det er nødvendigt.

Nå, men her kommer stofferne så:













Derudover har jeg anskaffet mig et mønster af en buksedragt, modellen kalder jeg Ida.

Håber det er noget i syntes om? Hvis der er noget i kunne tænke jer, så kan i kontakte mig her eller via min e-mail, som står ude til venstre.

Tak fordi i har kigget forbi :o)

1 kommentar:

  1. Hej Camilla.

    Hvor ser det bare godt ud et du laver. Ville ønske at jeg havde kreativiteten (og overskudet!) til at have sådanne projekter kørende :) Jeg tænkte på om du har lyst til at lave et par smækbukser (vilma) til Mika :O) Det ville hun bare blive så glad for. Og hvor meget skal du have for dem? :)

    Kram Malene og Mika

    SvarSlet